درباره ما

کلینیک دندانپزشکی دکتر اعتمادی فر از سال 1397 با تیم 3 نفره از متخصص پروتز ،جراحی و ترمیمی شروع به فعالیت نمود. ایـن مجموعه در زمان بسـیار کوتاهی با عنایات خداوند متعال و استقبال و همراهی مردم شریـف استان به کلینـیکی کاملا تخصصی با تیم حرفه ای متشکل از 5 متخصص تبدیل گشـت .مفتخریم که کلینیک دکتر اعتمادی فر در زمیـنه ارائه خـدمات دندانپـزشکی در سطوح تخصصی و درمانهای پیچیـده موفق به جلب رضایتـمندی اکثریت قریب به اتفاق بیماران شـده است.

مطالعه بیشتر
چرا کلینیک دندانپزشکی دکتر اعتمادی فر

کلینیک دندانپزشکی دکتر اعتمادی فر با پرسنلی مجرب و محیطی زیبا و صمیمی در شأن شما عزیزان، ضمن استفاده از بهترین متریال دندانپزشکی آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی کودکان و بزرگسالان به شما عزیزان میباشد، جراحی عمومی، جراحی دندان عقل، درمان ریشه دندان یا عصب کشی، ایمپلنت، ارتودنسی متحرک و ثابت، طراحی خط لبخند، لمینت و دندانپزشکی کودکان، بخشی از خدمات ارائه شده در این کلینیک میباشد ...

مطالعه بیشتر

در مورد قرار دادن ایمپلنت بلافاصله پس از کشیدن دندان پزشک با توجه به شرایط  لثه و استخوان بیمار تصمیم می گیرد.اما بهترین حالت این است که  به آرامی و با دقت و بدون آسیب رسیدن به استخوان نازک اطراف  آن ریشه دندان  فرسوده کشیده شود.و پس از دو تا ۳ ماه ایمپلنت جایگذاری شود.زیرا در این مدت لثه این قسمت ترمیم شده و اگر عفونتی وجود داشته باشد از بین می رود  و ایمپلنت به راحتی جایگذاری می شود.

همه ایمپلنت ها از تیتانیوم ساخته می شوند  اما از نظر شکل و فرم و استحکام  و نوع گرید و درصد آلیاژ با هم تفاوت دارند.ایمپلنت ها همچنین در برخی ویژگی های خاص با هم تفاوت دارند .برای مثال برخی کمپانی ها با به کار بردن روش هایی موجب ایجاد یکپارچگی و جوش خوردن بهتر و سریع تر ایمپلنت می شوند.

خیر اما در ارتودنسی مراقبت بهداشت بسیار اهمیت دارد .

از ۱۲سالگی تا زمانیکه شخص دندان دارد.

سخن مراجعین